فرمانده انتظامی استان از توقیف خودرو حامل مواد مخدر که در پوشش مسافرت خانوادگی قصد انتقال 200 کیلو تریاک به استان البرز را داشت در محدوده شهرستان "همدان" و در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدراستان های البرز و همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 22 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» سردار "عباسعلی محمدیان" با اعلام این خبر گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع موادمخدر، محرز شد که فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده فعالیت دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از عناصر اصلی تهیه و در پوشش مسافرت خانوادگی، قصد انتقال و فروش مواد به مشتریان خود در استان های مرکزی به ویژه البرز را دارد.

وی گفت: بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته محرز شد مواد مخدر مورد نظر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 که به وسیله خودرو پژو 405 دیگری اسکورت می شود در پوشش مسافرت خانوادگی از استان های غربی کشور و در محدوده استان همدان به سمت استان البرز در حال حرکت است .

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اعلام شد و اکیپی از ماموران آن پليس با پشتيباني و هدايت اطلاعاتي پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محورهای اصلی این استان اعزام و اقدام به رصد و کنترل خودروهای عبوری کرده که در نهایت هر دو خودرو را مشاهده و در یک فرصت مناسب آن ها را متوقف و هر 6 سرنشین خودروها را دستگیر کردند .

سردار محمدیان اظهار داشت: در بازرسی از خودروها، 200 کیلو موادمخدر از نوع تریاک که در خودرو پژو 405 جاساز شده بود کشف و متهمان به همراه موادمخدر مکشوفه و خودروهای توقیفی به پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار