دادستان فردیس با بیان اینکه سه نفر از کارکنان شهرداری مشکین دشت به اتهام اخذ رشوه بازداشت شدند گفت: احتمال بازداشت افراد دیگر دخیل در این پرونده وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 21 October 2020

بازداشت سه نفر در شهرداری مشکین‌دشت/کشف دلار و سکه و شمش طلا از متهم ردیف اول/ / احتمال افزایش بازداشتی‌ها وجود دارد

به گزارش «تابناک البرز» حسین ناصرخاکی با اعلام خبر بازداشت تعدادی از کارکنان شهرداری مشکین دشت گفت: طبق گزارش‌های واصله و رصد اطلاعاتی انجام شده دستور قضایی بازداشت مسئول سابق پلیس ساختمان شهرداری مشکین و دو نفر از کارکنان این مجموعه به اتهام اخذ رشوه و دلالی برای دریافت آن صادر شد.

وی افزود: از متهم ردیف اول علاوه بر مستندات، تعداد ۳۰ سکه بهار آزادی، مقادیری ارز خارجی، طلا به ارزش  ۲۰۰ میلیون تومان، ۵ میلیون تومان وجه نقد و  شمش ۳۰ گرمی طلا کشف و ضبط شده است.

دادستان فردیس با بیان اینکه همه متهمان به منظور انجام تحقیقات تکمیلی در بازداشت هستند گفت: متهم ردیف اول اکنون در بازداشت موقت قرار دارد و برای سایر متهمان نیز قرار وثیقه صادر شده است.

وی از احتمال بازداشت افراد دیگر دخیل در این پرونده گفت و تصریح کرد: دادستانی فردیس در راستای فساد زدایی و مبارزه با مفسدین هیچ مماشاتی نداشته و با هر  فرد و مسئولی که به جای خدمت به مردم مرتکب فساد شود با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار