مدیرکل آموزش و پرورش ایلام؛
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، گفت: با نصب تجهیزات زیرساخت‌های فناوری و راه اندازی اینترنت در 640 مدرسه روستایی و 414 مدرسه شهری جمعاً 1054 مدرسه در استان و بیش از 90 درصد این تفاهم نامه تا مهرماه محقق شده است.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 19 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛رضا زینی‌وندمقدم افزود: تعداد مدارس باقیمانده که اینترنت ندارند، مدارس روستایی دوردست، عشایری و کانکسی هستند که روستا و محل استقرار آنها برق وجود ندارد و در این خصوص نیاز به همکاری وزارت نیرو هست چنانچه این مشکلات فنی رفع شود طرح در استان صد در صد اجرا می‌شود.

وی گفت: ایجاد و راه اندازی شبکه ملی شاد یک ایده بسیار ارزشمند در این مقطع زمانی بود که نه تنها جزء افتخارات دستگاه تعلیم و تربیت و وزارت ارتباطات که آن را پشتیبانی کردند بلکه از بهترین افتخارات دولت و حتی نظام است.

زینی‌وندمقدم ادامه داد: فعالیت آموزشی مدارس مناطقی از این استان که در وضعیت قرمز قرار دارند، مجازی بوده و فعالیت حضوری ندارند؛ در حال حاضر ۱٠۷ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در این استان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۹٠ درصد یعنی حدود ۹۳ هزار دانش آموز به شبکه شاد دسترسی دارند. 

مدیرکل اموزش و پرورش ایلام، گفت: همچنین حدود ۱۶ هزار دانش آموز در مناطق دور افتاده،  عشایر و...  ایلام از بهره مندی شبکه شاد محروم هستند و کلاس‌های درس آنان بر اساس پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. /ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار