مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که بررسی نقشه های پیش یابی هوا ، بیانگر استمرار غبار محلی و آلاینده ها تا فردا دوشنبه در استان البرز است.
کد خبر: ۹۱۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 18 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» آرش بهاروند احمدی گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی کماکان حاکی از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است که با توجه به چندین لایه وارونگی در منطقه به صورت متناوب افزایش موقت آلاینده‌ها را در پی خواهد داشت و کیفیت هوا بعضی ساعات در سطح ناسالم برای گروه‌های حساس و گاه آلوده تر می شود.

وی ادامه داد: آسمان امروز یکشنبه صاف تا قسمتی ابری، غبار محلی، در بعضی ساعات وزش باد، فردا دوشنبه ،‌صاف، ‌غبار محلی و در بعضی ساعات آلودگی هوا، پس فردا سه شنبه ،‌صاف تا قسمتی ابری،‌غبار محلی در بعضی ساعات آلودگی هوا و چهارشنبه نیز صاف تا قسمتی ابری غبار محلی و وزش باد خواهد داشت.

بر این اساس دمای کمینه و بیشینه هوای امروز استان بین ۱۱ تا ۲۵ درجه بالای صفر،‌سرعت وزش باد ۲۴ کیلومتر در ساعت، کمترین و بیشترین دمای هوای فردا دوشنبه استان بین ۱۱ تا ۲۵ درجه بالای صفر، ‌سرعت وزش با ۱۶ کیلومتر در ساعت و دمای کمینه و بیشینه هوای پس‌فردا سه‌شنبه استان بین ۱۲ تا ۲۷ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد ۱۶ کیلومتر پیش‌بینی شده است.

همچنین آسمان روز چهارشنبه استان البرز صاف تا قسمتی ابری، غبار محلی ، وزش باد کمترین و بیشترین دمای هوا بین ۱۰ تا ۲۵ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد ۲۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

هوای استان البرز از هفته گذشته تاکنون با وارونگی و شدت آلودگی در برخی مناطق استان همراه شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار