مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: با توجه به مجازی‌بودن عمده آموزش‌ها در آموزش‌وپرورش هزارو ۱۷۰ مدرسه به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 18 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» سودابه رادفر درباره تخصیص اینترنت به مدارس استان البرز اظهار داشت: باتوجه به شرایط به‌وجود آمده در کشور به‌دلیل شیوع بیماری کرونا، عمده فعالیت‌ها تا حد ممکن به‌صورت مجاری برگزار می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا گفت: یکی از مسائلی که بسیار حائز اهمیت بوده، آموزش‌های مجازی و برگزاری کلاس‌های درس به‌صورت غیرحضوری است.

رادفر با اشاره به اینکه "در حال حاضر در حال اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات هستیم" تصریح کرد: در حال حاضر هزار و 170 مدرسه در استان البرز به این شبکه متصل شده است.

وی با عنوان اینکه "از این تعداد 944 مدرسه در حوزه شهری و 226 مدرسه در حوزه روستایی را شامل می‌شود" خاطرنشان کرد: با تلاش‌های مختلف روزانه به این تعداد مدرسه در استان البرز اضافه می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: در راستای اجرای این برنامه به صورت ماهانه به مدارس تک‌شیفت 30 گیگابایت، دو شیفت 50 و سه شیفت 70 گیگابایت اختصاص داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار