هشدار فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: مذاکره با دشمنان معنی ندارد چرا که دشمن به هیچ منطق وعهدی پایبند نیست.
کد خبر: ۹۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ 07 September 2015
سردار علی استاد‌حسینی عصر امروز در همایش ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان حوزه‌های پایگاه مقاومت بسیج ساوجبلاغ با تأکید بر بی‌منطق بودن دشمن اظهار داشت: مذاکره با دشمنان معنی ندارد چون دشمن ما به هیچ منطق و عهدی پایبند نیست.
وی افزود: طرف مذاکره‌کننده هیچ اقدام مثبتی پس از مذاکرات از خود نشان نداده و همواره در کشورهای خود بر علیه ایران صحبت کرده، که اینها همه سخنان گزافی است.
استادحسینی گفت: باید تمامی قدرت‌ها بدانند که تا آخرین قطره خونمان برای اعتلای اسلام و انقلاب ایستاده‌ایم.
فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: اینکه ما برای آمریکا فرش قرمز پهن کنیم در منش امام(ره) نیست بلکه امام(ره) امروز را به خوبی می‌دید و درباره خطر دشمنان همواره گوشزد می‌کرد.
در ادامه این مراسم همچنن امام جمعه ساوجبلاغ هم با تاکید بر همدلی و همزبانی گفت: مسئولان کشور باید کاری کنند تا اختلافات را از بین ببرند چون ملت هم از اختلافات دل خوشی ندارند.
حجت‌الاسلام محمدتقی ناطقی افزود: در سالی که به نام سال همدلی و همزبانی است باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و در مسیر ولایت قدم برداریم تا دشمن از اختلاف ما سواستفاده نکند.
وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی ماه محرم باید هیئت امنای مساجد با همکاری بسیجیان، فضای خاصی برای حضور مردم در مجالس را فراهم کنند تا مراسمات با شکوه خاص و در شأن مردم برگزار شود.
امام جمعه ساوجبلاغ ورود مواد مخدر در جامعه را مرگ تدریجی ملت آن جامعه دانست و خواستار مبارزه همگانی با این هجمه آشکار دشمن شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار