باتوجه به قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا تلاش می‌شود عمده خدمات به صورت غیر حضوری به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان ارائه شود.
کد خبر: ۹۰۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 11 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» سلیمان رستمیان در شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه "جامعه هدف ما بسیار با دیگر ادارات متفاوت است" اظهار داشت: شهدا و ایثارگران روزی برای آرامش، آسایش و حفاظت از مرزوبوم از جان خود گذشتند و با ایثارگری خود سبب پیروزی نظام مقدس اسلامی در جنگ نابرابر تحمیل شده بر کشور شدند.

وی با عنوان اینکه "برنامه ریزی در ارائه خدمات ویژه به این جامعه باید در اولویت کاری قرار گیرد" افزود: با توجه به وجود محدودیت‌های منابع باید با اولویت‌بندی بتوانیم خدمات خوبی را به جامعه هدف ارائه کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید با اشاره به اینکه "خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک افتخار است" بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی که در حال حاضر در کشور حاکم است باید بیش از پیش پیگیر مشکلات جامعه ایثارگری باشیم.

رستمیان بر پاسخگویی شفاف و حسن خلق در برخورد با جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثار گران تاکید‌ کرد و گفت: مهم‌ترین دغدغه‌های امروز جامعه ایثارگری استان درمان و مسکن است که تاکنون اقداماتی انجام شده و برای بهبود وضعیت نیز با دستگاه‌های مربوطه نیز پیگیری شده است.

وی با عنوان اینکه "با همکاری و اتحاد می‌توانیم مشکلات امروز جامعه ایثارگری استان را به حداقل برسانیم" تصریح کرد:  بنیاد شهید علاوه بر تکریم و رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثار گران وظیفه سخت ترویج فرهنگ‌های دفاع مقدس را نیز دارد.

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز خاطرنشان کرد: باتوجه به قرار گرفتن استان  در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا تلاش می‌شود عمده خدمات به صورت غیر حضوری به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار