کد خبر: ۹۰۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ 11 October 2020

ریدون بابایی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال افزود: تاکنون هیچ یک ار وعده‌های داده شده از سوی مدیرکل نوسازی ،تعمیر و تجهیز مدارس استان در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و طرح ملی استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس منطقه عملیاتی نشده است.

وی گفت: پروژه‌های فضاهای آموزشی و مدارس جدید این شهرستان از جمله مدرسه مسکن مهر ، شهید نامجو و سایر پروژه‌های نوسازی آغاز شده از سال‌های گذشته همچنان نیمه‌کاره رها شده‌اند.

وی با بیان اینکه نظارت بر استحکام بنای ساختمان‌های مورد استفاده برای مدارس غیردولتی از وظایف ذاتی و قانونی اداره کل نوسازی وتجهیز مدارس استان اردبیل است، افزود: هیچ نظارتی بر کنترل استحکام بنای این مدارس که بیشتر در ساختمان‌های استیجاری فرسوده مستقر هستند، وجود ندارد.

وی اظهار داشت: مسوولان اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در حالی از حل مشکل و تکمیل طرح جایگزینی سیستم گرمایشی استاندارد مدارس خلخال سخن می‌گویند که آموزش و پرورش خلخال برای تامین یک هزار دستگاه رادیاتور فرسوده مدارس اعلام نیاز کرده است.

فرماندار خلخال تشریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه فصل سرما و شیوع بیماری‌های فصلی افزود: ادامه تعطیلی مدارس در هفته‌های آتی با ادامه کرونا دو از انتظار نیست.

وی گفت: در شرایطی که آموزش مجازی به عنوان جایگزین حضور دانش‌آموزان در مدارس اعلام شده، زیرساخت‌های استفاده از این فضا از جمله پوشش نقاط کور اینترنتی روستاها ،تامین گوشی هوشمند همراه برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت ، رفع نقاط ضعف شبکه آموزشی شاد و همچنین تشویق معلمان تلاشگر در بحث آموزش فضای فجازی و برخورد با معلمان ضعیف و بی‌توجه به این امر باید در دستور کار قرار بگیرد.

بابایی اظهارداشت: کمبود نیروی انسانی در جلسات مختلف شورای آموزش و پرورش خلخال اعلام شده ولی همچنان بی‌توجهی می‌شود که این کار افت کیفیت آموزشی ،تدریس دروس غیرمرتبط توسط معلمان غیرتخصصی و وارد شدن ضربه به سیستم آموزشی را بدنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار