رئیس شرکت گاز ملایر گفت: مصرف سالانه گاز در این شهرستان را ۳۷۰ میلیون مترمکعب است و مشترکان گاز باید نسبت به صرفه‌جویی در مصرف گاز و رعایت الگوی مصرف همراهی لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ 07 October 2020
رئیس شرکت گاز ملایر گفت: در حال حاضر ۹۹.۸ درصد از جمعیت روستایی و صد درصد جمعیت شهری از نعمت گاز برخوردار هستند.

به گزارش فارس، جهانگیر ملکی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۹.۸ درصد از جمعیت روستایی و صد درصد جمعیت شهری از نعمت گاز برخوردار هستند اظهار کرد: از ۲۱۳ روستای این شهرستان ۲۰۱ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند که دو روستای زیر ۲۰ خانوار در برنامه گازرسانی است و مابقی روستا‌ها نیز خالی از سکنه است.

وی افزود: تنها دو روستای خوش‌آباد و قشلاق‌پیرحیاتی، چون زیر ۲۰ خانوار هستند، از نعمت گاز برخوردار نیستند و چنانچه مجوز گازرسانی و اعتبار آن تامین شود، گازرسانی به این ۲ روستا نیز به اتمام می‌رسد.

رئیس شرکت گاز ملایر افزود: مصرف سالانه گاز در این شهرستان را ۳۷۰ میلیون مترمکعب است و مشترکان گاز باید نسبت به صرفه‌جویی در مصرف گاز و رعایت الگوی مصرف همراهی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به مهاجرت معکوس و بازگشت مردم به برخی روستا‌ها گفت: همه تلاش ما این است که هیچ روستایی بدون گار نباشد.

ملکی تعداد مشترکین گاز شهرستان ملایر را ۱۰۹ هزار مشترک برشمرد و گفت: این مشترکین شامل مشترکین عمومی، صنعتی، خانگی و... هستند.

وی با اشاره به بدهی ۳۶ میلیاردی مشترکین گاز ملایر گفت: این بدهی شامل مشترکین صنعتی، عمومی و خانگی است که امیدواریم مشترکین با پرداخت به موقع بهای گاز مصرفی ما را در خدمات‌رسانی بهتر در این حوزه یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار