طرح‌های راه و شهرسازی در پانزده استان به میزبانی البرز به صورت ویدئو کنفرانسی توسط رئیس جمهور افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 06 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» همزمان با سراسر کشور با پیام ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و در آیینی با حضور وزیر راه وشهرسازی با میزبانی شهرستان طالقان استان البرز ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی کشور گشایش یافت.

رئیس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ملی روستا و عشایر ۱۳ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی در مناطق روستایی و عشایری کشور افتتاح کرد.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح طرح های راه روستایی کشور که در شهرستان طالقان استان البرز برگزار شد، گفت : سال گذشته قول دادیم ۲ هزار کیلومتر راه روستایی را در کشور احداث و بهسازی کنیم که امروز این عدد را به ۲ هزار و۵۰۰ کیلومتر افزایش داده ایم. 

وزیر راه و شهرسازی افزود: از این میزان یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه جدید و یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر آسفالت و بهسازی راه روستایی است.

اسلامی گفت: تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی دیگر در کشور احداث و بهسازی خواهیم کرد.

او افزود: از ابتدای شروع فعالیت دولت تدبیر و امید تا پایان این دولت میزان راه های احداثی و بهسازی شده روستایی کشور به ۱۵ هزار کیلومتر راه خواهد رسید که رکورد کم سابقه ای در تاریخ کشور است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز نیز یک طرح راه روستایی در شهرستان طالقان استان البرز به بهره برداری رسید.

اسلامی افزود: پروژه راه روستایی جوستان به گراب شهرستان طالقان به طول ۱۰ کیلومتر با حضور وزیر راه وشهرسازی  بهره برداری شد که برای بهسازی و آسفالت این جاده هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت راه وشهرسازی هزینه شده است.

او گفت: شهرستان طالقان دارای حدود ۹۰ روستا بوده که بیشتر مناطق روستایی این شهرستان کوهستانی است.

 اسلامی افزود: تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در کشور احداث و بهسازی می شود.

وزیر راه و شهرسازی  گفت:  امروز نیز به مناسب روز ملی عشایر و روستا ۱۳ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی در مناطق روستایی و عشایری کشور با پیام رئیس جمهوری بهره برداری شد. 

طرح راه روستایی جوستان به گراب شهرستان طالقان نیز به طول ۱۰ کیلومتر با حضور وزیر راه وشهرسازی  بهره برداری شد که برای بهسازی و آسفالت این جاده هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت راه وشهرسازی هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار