بهره برداری از طرح گازرسانی روستای مَرغ ، آخرین روستای شهرستان گلپایگان آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 04 October 2020

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به روستای مَرغ (margh) گفت: برای اجرای این طرح به طول ۳ هزار و ۱۵۰ متر و افزون بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و ۲۹ خانوار ساکن در روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
سید مصطفی علوی افزود: با گاز رسانی به روستای مَرغ عملیات گاز رسانی به ۴۹ روستای شهرستان گلپایگان به پایان رسید و این شهرستان در زمره شهر‌های سبز استان اصفهان قرار گرفت.
وی به مصرف گازدر شهرستان گلپایگان نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۵۰ هزار متر مکعب گاز در این شهرستان مصرف می‌شود و شهروندان باید الگوی مصرف را رعایت و در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه ۱۰۹ شهر در استان از نعمت گاز بهره‌مندهستند؛ افزود: تاکنون به هزار و ۱۰۰ روستای استان اصفهان گازرسانی شده و حدود ۱۰۰ روستای دیگر مانند روستای کلوسه در شهرستان فریدونشهر باقی مانده که به دلیل سخت گذر بودن هنوز به این روستا گازرسانی نشده است.
علوی با اشاره به اینکه استان اصفهان با مصرف ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز دومین استان پرمصرف پس از تهران است، گفت: سال گذشته مصرف گاز در استان ۱۰ درصد افزایش داشت که با رعایت الگوی مصرف می‌توانیم از این گاز در به صنایع و نیروگاه‌ها استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار