کد خبر: ۹۰۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ 04 October 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در گام نخست از فاز اول پروژه مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی هفت تیر یاسوج که شامل سه طبقه پارکینگ با ظرفیت پارک ۳۲۰ خودرو است بازدید کرد.
کلانتری افزود: رشد فیزیکی این طرح را مطلوب ارزیابی کرد و از دستگاههای مرتبط به ویژه دستگاههای خدمات رسان خواست با تعامل و همکاری سعی کنند این پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این بازدید با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این پروژه در حل مشکلات ترافیکی و پارک شهر یاسوج نقش موثری ایجاد می‌کند، اظهار داشت: این طرح علاوه بر حل دغدغه ترافیک و رفع مشکلات نبود پارکینگ در مرکز شهر، باعث زیباتر شدن چهره و سیمای شهر خواهد‌شد.

عالیترین مقام اجرایی در استان گفت: یکی از مشکلات اساسی شهر یاسوج موضوع ترافیک و پارکینگ است، و شهروندان به مراجعه به شهر دغدغه امنیت خودروهای خود را داشتند، که با بهره‌برداری از این پروژه چنین دغدغه‌هایی تا حد زیادی رفع خواهد‌شد.

کلانتری در ادامه تصریح کرد: هیچ دستگاهی حق ندارد خدمات خود را نسبت به چنین پروژه‌هایی دریغ کند، و همه سعی کنند در سایه تعامل و همکاری با پیشرفت و بهره‌برداری این پروژه‌ها به مردم دلگرمی و خدمت صادقانه تقدیم کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در حاشیه بازدید از بلوار و خیابان جمهوری با اشاره به ضرورت رفع مشکلات ترافیکی در سطح شهر یاسوج جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان و گردشگران خاطرنشان کرد: تلاش شود که تعریض و اصلاح این خیابان مهم منتهی به آبشار یاسوج هر چه سریعتر انجام شود.

وی افزود: با بهره برداری از این مسیر علاوه بر حل مشکل ترافیک در این نقطه و رفاه حال شهروندان و گردشگران، این مسیر میتواند به عنوان بازوی شناور برای ترافیک شهر عمل کنند.
کلانتری با تاکید بر همکاری دستگاه‌ها و مردم برای به نتیجه مطلوب رسیدن این پروژه اظهار داشت: در اسرع وقت کمیسیون ماده ۵ برگزار شود و تصمیمات لازم برای تحقق این پروژه اتخاذ شود.
حسین کلانتری در گام سوم در بازدید از پروژه خیابان ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی در شهر یاسوج اظهار داشت: این پروژه قریب به چهل سال است که در دولت‌های مختلف در دستور اجرا بوده‌ است، اما تاکنون به بهره‌برداری نرسیده‌است.

وی با اشاره به لزوم تسریع در روند تکمیل پروژه‌های عمرانی تا پایان دولت تدبیر و امید خاطر نشان کرد: مهمترین کار در تکمیل پروژه خیابان ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی شهر یاسوج جلب رضایت مالکین است، به نحوی که در انجام این پروژه معارضی وجود نداشته باشد.

کلانتری در ادامه بر ضرورت همکاری شورای اسلامی شهر یاسوج و شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی در تکمیل و بهره برداری از این پروژه افزود: این طرح یکی از طرح‌های با مزایای بالا به شمار می‌رود، چرا که علاوه بر کاهش بار ترافیک شهری، باعث ایجاد اشتغال، درآمد و ارزش افزوده و رونق شهر خواهد‌شد.

وی افزود: به ثمر نشستن پروژه‌های عمرانی و یا هر کار دیگری برای خدمت به مردم مستلزم همکاری، مساعدت دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردمی است، و دستگاه‌های اجرایی به وظیفه ذاتی خود که همانا خدمت صادقانه به مردم است عمل کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گام پایانی بازدیدها از موزه شهر یاسوج بازدید کرد. این موزه در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در حال احداث است.
این پروژه از سال ۱۳۹۰ شروع شده‌است و هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش خواهد شد تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.
حسین کلانتری استاندار اظهار داشت: این پروژه مهم هم‌اکنون دارای پیشرفت بالای ۹۰ درصد است و فیزیک کار و ساختمان به اتمام رسیده است و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد‌رسید.

استاندار بیان کرد: این پروژه می‌تواند در حفظ آثار تاریخی ارزشمند کمک شایانی کند، و فرصتی برای معرفی فرهنگ و تاریخ استان و توسعه گردشگری خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،شهردار یاسوج، و برخی از مدیران کل دستگاههای اجرایی و خدمات رسان در این بازدیدها استاندار را همراهی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار