مدیرکل کانون البرز در چهاردهمین نشست شورای فرهنگی استان بر لزوم توجه به کودکان و نوجوانان در تمام ایام سال تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 30 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» سلیمانی با ذکر این نکته که توجه  به کودکان و نوجوانان نباید معطوف به روز و زمان خاصی شود گفت: ما در کانون موظفیم که فعالیت‌های ارزشمند و ثمربخشی را  در تمام ایام سال برای کودکان و نوجوانان  تدارک ببینیم .

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم عملکرد ویژه در فضای مجازی، این فرصت به وجود آمده را موقعیت خوبی دانست که علی‌رغم تمام مشکلات، بتوانیم از قابلیت‌های فضای مجازی در جهت انتقال مفاهیم تربیتی به کودکان و نوجوانان با توجه به تجربه‌ی اجرای قابل قبول کارگاه‌های مجازی ایام تابستان بهره ببریم.

سلیمانی هم‌چنین بر لزوم  داشتن برنامه‌ریزی منظم و پرهیز از فعالیت‌های شتاب زده تاکید کرده وافزود: ما ضمن توجه به دستورالعمل‌های کشوری باید متناسب با شرایط استان برای فعالیت‌ها  برنامه ریزی کرده و  محتوای مناسب تولید کنیم.

مدیرکل کانون البرز در بخش پایانی سخنانش به لزوم هماهنگی با سایر دستگاه‌های  فرهنگی به ویژه نهادهای مرتبط با کودکان  و نوجوانان  اشاره کرده و از همکاران خواست که فعالیت‌ها را به گونه‌ای برنامه‌ریزی‌ و اجرا کنند که از ظرفیت سازمان‌ها و  تمام مراکز کانون  به نحو شایسته استفاده شود و فعالیت‌ها  با توجه به تقارن اربعین حسینی و روز جهانی کودک در یک تقسیم‌بندی درست به  تمام مخاطبان از جمله کودکان  مناطق محروم و حاشیه نشین منتقل شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار