کد خبر: ۹۰۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 01 October 2020

قبل از شروع جست‌و‌جو برای اقامتگاه موردنظر خود برای سفر، باید سوالاتی را از خود مطرح کنید. بهتر است در پاسخ‌گویی به این سوالات با دیگر همسفران خود نیز مشورت داشته باشید. از مهم‌ترین این سوالات این است که انتظارات شما از یک اقامتگاه چیست؟ چه مقدار از بودجه سفر خود را قرار است، برای هتل هزینه کنید. آیا هیچ سقف قیمتی وجود ندارد یا باید دنبال قیمت‌های متوسط باشید؟ آیا دنبال هتلی با همه امکانات روز دنیا هستید و داشتن استخر و باشگاه هم برای شما مهم است یا ترجیح می‌دهید در اتاقی کوچک‌تر با جذابیت‌های خاص خود سفر خود را بگذرانید؟

هتل ایران مشهد یکی از هتل‌های خوب در شهر مشهد مقدس است که در این مقاله شما را با آن آشنا می‌کنیم. این هتل چهار ستاره در سال‌های 1385، 1391 و 1396 رتبه برتر گردشگری را کسب کرده است. هتل در خیابان شهید اندرزگو قرار گرفته که فاصله خوبی برای زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) تا حرم دارد. این هتل میان هتل های مشهد جایگاه بسیار خوبی دارد و می‌تواند به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هر فردی باشد.

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد؛ تشخیص بهترین هتل های مشهد

همان‌طورکه اشاره شد، هتل ایران مشهد یکی از انتخاب‌های خوبی به‌حساب می‌آید که بهتر است میان گزینه‌های رزرو هتل مشهد شما قرار داشته باشد. نزدیکی هتل به حرم مطهر و بازار‌ها و مراکز خرید موقعیت مکانی خوبی را برای هتل ایجاد کرده است. هتل که در خیابان شهید اندرزگو (خیابان خسروی نو) واقع شده، با حرم فاصله‌ای در حد پنج دقیقه پیاده‌روی دارد. نزدیکی هتل به مراکز خریدی چون بازار جنت، مراکز تفریحی مانند پارک کوه سنگی و اماکنی مانند موزه‌‌های آستان قدس و موزه نادری امکان بازدید مسافران از همه این مکانه‌ها را به‌راحتی برایشان امکان‌پذیر می‌کند.

هتل چهار ستاره ایران را در سال‌های 95 و 96 بازسازی و مرمت کرده‌اند. این هتل طی بازسازی‌های مداوم در سال‌های اخیر تعداد اتاق‌ها را زیاد‌تر کرده و فضایی بهتر را برای مسافران فراهم کرده است. این هتل با داشتن 132 اتاق دو یا سه نفره مختلف و 32 باب آپارتمان دوخوابه آمادگی پذیرایی از مسافران را دارد. این اتاق‌ها از امکانات رفاهی و بهداشتی کامل برخوردار هستند.

امکانات هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد در 10 طبقه اتاق‌های یک تا سه نفره خود را جای داده است. معمولا سایز اتاق‌های دو تخته بین 16 تا 18 مترمربع برآورد می‌شود. بخشی از امکانات اتاق‌ها عبارت هستند از: تهویه مطبوع از نوع فن و پکیج، صندوق امانات اختصاصی، دسترسی به اینترنت وایرلس رایگان، مینی بار و...

کف اکثر اتاق‌ها با پارکت پوشانده شده؛ در اتاق‌ها شارژ روزانه آب‌معدنی رایگان نیز وجود دارد. اگر درمیان هتل های مشهد دنبال آپارتمان های بزرگ‌تر هستید، می‌توانید رزرو هتل مشهد خود را در هتل ایران انجام دهید. آپارتمان‌های دوخوابه این هتل، حدود 85 مترمربع وسعت دارند. در هر آپارتمان دو اتاق خواب به‌چشم می‌خورد، که در آن‌ها مجموعا برای سه نفر تخت خواب درنظر گرفته شده است. امکاناتی که برای اتاق‌ها ذکر کردیم، برای آپارتمان‌ها نیز وجود دارد.

علاوه‌بر امکانات معمولی که در بسیاری از هتل های مشهد می‌توان پیدا کرد، هتل ایران یک مجموعه آبی، سالن‌های پذیرایی، کافی شاپ و روم‌سرویس نیز دارد. برای هر اتاق یک کتری برقی داخل اتاق همراه چای قرار داده‌اند. سرو نوشیدنی هنگام ورود در لابی هتل نیز به‌صورت رایگان خواهد بود.

همچنین یک نوبت استفاده از مجموعه آبی هتل (شامل سونای خشک و بخار و جکوزی) برای مسافران ساکن، رایگان است. در همه قسمت‌های هتل اعم از لابی، اتاق‌ها و سوئیت‌ها اینترنت وایرلس وجود دارد که مسافران به‌راحتی بتوانند به آن متصل شوند. علاوه‌بر صندوق امانات اختصاصی هر اتاق، صندوق امانات خود هتل در ورودی نیز به‌صورت 24 ساعته به مسافران خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

هتل ایران مشهد

حفظ بهداشت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه قسمت‌های هتل

به همه پرسنل هتل نکات لازم برای رعایت بهداشت آموزش داده شده است. طبق دستورالعمل‌های اماکن اقامتی که برای هتل های مشهد ارسال شده، نظافت کامل همه اتاق‌ها رعایت می‌شود. پس از تخلیه هر اتاق از مسافران قبلی، تا 48 ساعت آینده اتاق دراختیار مسافران جدید قرار نمی‌گیرد و مراحل ضدعفونی اتاق‌ها بعد از تخلیه به‌صورت کامل انجام می‌شود. در قسمت‌های مختلف نیز ازجمله داخل آسانسور‌ها مواد ضد‌عفونی کننده برای استفاده قرار داده شده است.

جمع‌بندی

اگر قصد مسافرت به شهر زیبای مشهد مقدس را دارید، بهتر است قبل از حرکت برای رزرو هتل مشهد اقدام کرده باشید. برای این منظور شما باید نیاز‌ها و خواسته‌های خود و هم‌سفران‌تان را درنظر بگیرید. سپس با میزان بودجه خود هتلی مناسب را برای اقامت خود انتخاب کنید. هتل ایران مشهد با وجود مزایایی مانند امکانات خوب، مرمت در سال 96 و نزدیکی به حرم رضوی می‌تواند از گزینه‌های خوب برای انتخاب باشد. این هتل چهار ستاره از امکاناتی همچون استخر و جکوزی، رستوران و کافی‌شاپ هم برخوردار است که به مسافران عزیز ارائه خدمات می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار