مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: پذیرش کودکان کار در مراکز بهزیستی استان البرز در ۶ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۵ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 28 September 2020
به گزارش «تابناک البرز» اسداله حیدری درباره فعالیت‌های بهزیستی در حوزه کودکان خیابانی و کار در استان البرز اظهار داشت: از مجموع خدماتی که در این راستا برنامه‌ریزی شده، بیش از 95 درصد دریافت‌کنندگان  کودکان کار و بیش از 4درصد نیز کودکان خیابانی هستند.
وی با بیان اینکه "در حال حاضر بهزیستی استان البرز به 666کودک کار و خیابانی خدمات ارائه می‌کند" افزود: بیش از 67 درصد از این کودکان غیر ایرانی و بالغ بر 36 درصد ایرانی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه بیشترین کودکان کار و خیابانی در استان البرز را پسران تشکیل می‌دهند، بیان کرد: بیش از 80 درصد کودکان کار و خیابانی پسران و بالغ بر 19 درصد دختران تشکیل می‌دهند.

حیدری با عنوان اینکه  بیشترین گروه سنی این کودکان شش تا 11 سال است، تصریح کرد: بیش از 46 درصد از این کودکان بین سنین 6 تا 11 سال بوده و کمترین سنین با بالغ بر 3 درصد نیز زیر شش سال هستند.

وی در خصوص وضعیت تحصیل این کودکان، خاطرنشان کرد: بالغ بر 44 درصد از این کودکان تا مقاطع ابتدایی در حال تحصیل بوده و مابقی در مقاطع راهنمایی، متوسطه، ترک تحصیل کرده و یا زیر سن مدرسه هستند.
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: در 6 ماهه اول سال 98 تعداد کودکان کار پذیرش شده 114 نفر بوده است که در مقایسه با 6 ماهه اول سال 99 حدود 55.26 درصد رشد داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار