فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری دو نفر از سارقان لوازم ساختمانی با اعتراف به ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 27 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» محمد معظمی‌گودرزی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم ساختمانی در منطقه جهانشهر شهرستان کرج؛ بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ باهنر قرار گرفت.

وی بیان کرد: در ادامه مأموران با انجام تحقیقات گسترده و به‌کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت یکی از متهمان را که از سارقان سابقه‌دار سطح حوزه بوده را مورد شناسایی قرار داده و با افزایش گشت‌های انتظامی در مناطق وقوع سرقت؛ سرانجام در حالی که نامبرده به همراه یکی از همدستانش مشغول سرقت از یک ساختمان نیمه‌کاره بودند، هر دو را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: در بازجویی به عمل آمده؛ متهمان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نمی‌دیدند به بزه ارتکابی خود مبنی بر ۲۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و با هماهنگی مقام قضائی برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان ارسال شد خاطرنشان کرد: متهمان با سرقت لوازمی مانند ابزارآلات و آهن‌آلات، آنها را به یکی از مالخران به قیمت ناچیزی به فروش می‌رساندند که با سرعت عمل مأموران، مالخر نیز شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار