عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری لوازم خانگی با بیان اینکه "اتحادیه‌های صنفی می‌توانند به کمک تولیدکنندگان داخلی مشکلات فعلی بازار را به‌سرعت مرتفع کنند"‌ گفت: تحریم‌ها فرصت مناسبی در تولید لوازم خانگی ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۰۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 26 September 2020

تحریم‌ها فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در تولیدات داخلی لوازم خانگی است

به گزارش «تابناک البرز» اسدالله غلامرضایی درباره حضور واحد‌های تولیدی لوازم خانگی در استان البرز اظهار داشت: تولیدکنندگان لوازم خانگی تمایل مناسبی برای حضور و سرمایه‌گذاری در البرز دارند.

وی افزود: در شرایط کنونی حمایت از تولیدات داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس اتحادیه  تهیه و فروش لوازم خانگی مرکز استان البرز با بیان اینکه "در این شرایط تعداد زیادی از تولیدکنندگان لوازم خانگی تمایل دارند که در شهرک‌های صنعتی استان فعالیت کنند" بیان کرد: در این شرایط سخت تحریمی لازم است که دولت از این واحدها حمایت کند.

وی با بیان اینکه "با توانایی‌های موجود و دانش فنی روز در تولید لوازم خانگی می‌توان بخش اعظمی لوازم خانگی را در استان البرز تولید کرد" تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان البرز  و بازار بزرگ استان‌های همجوار، تولید لوازم خانگی موردنیاز جامعه دور از دسترس نیست.

وی با بیان اینکه "دامن‌زدن به کمبود کالا و افزایش قیمت و فشار بر مردم برای اخلال در روند تأمین وسایل مورد نیاز جزو برنامه‌های دشمنان است" گفت: تولید کالای با کیفیت ایرانی در این شرایط می‌تواند بهترین خدمت به مردم و ایستادگی در مقابل دشمنان باشد.

غلامرضایی با بیان اینکه  "شرایط سخت تحریمی فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در تولیدات داخلی در حوزه لوازم خانگی به‌وجود آورده است" عنوان کرد: حمایت دولت می‌تواند مشوق خوبی برای رهایی از قید وابستگی به واردات کالاهای ضروری مردم در بخش لوازم خانگی باشد و اتحادیه‌های صنفی می‌توانند به کمک تولیدکنندگان داخلی مشکلات فعلی بازار را به‌سرعت مرتفع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار