علیرضا حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان صحنه از اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت:  کلیه برنامه ها حتی المقدور در فصلی با دو با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله ی اجتماعی اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 24 September 2020

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به منظور اجرای پربار برنامه های هفته دفاع مقدس، بحث فضا سازی محیطی شهر و ادارات در دستور کار است که سطح شهر و ادارات متناسب با هفته دفاع مقدس فضا سازی شده، برنامه دیدار با امام جمعه و علمای شهرستان، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت که بر این اساس قرار است از ۴٠٠ نفر از پیشکسوتان جهاد شهادت تجلیل کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و سرکشی و بازدید از خانواده ها از دیگر برنامه های این هفته است، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت با شعار محوری ما قوی هستیم در مدارس و شبکه شاد، همچنین برنامه غبار روبی مزار شهدا و دیدار با مدافعان سلامت در شبکه بهداشت و درمان و تجلیل از پزشکان و پرستارانی که در بخش کرونا خدمت می کنند، اجرا می شود.

فرماندار شهرستان صحنه تصریح کرد: برنامه ای دیگری توسط فرهنگ و ارشاد تحت عنوان آیین شعر حماسی با حضور بسیج هنرمندان شهرستان به اجرا در می آید و سخنرانی یکی از رزمندگان دفاع مقدس و بیان رشادت خاطراتشان را در نماز  جمعه داریم.

حیدری تاکید کرد: همچنین بسیج جامعه پزشکی یک روز ویزیت رایگان را در دستور کار دارد و مطلب آخر، سخنرانی امام جمعه و تبیین فرهنگ ایثار و  بهداشتی است، لازم به ذکر است کلیه برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی اجرا می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار