معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: دو بلوک در مجتمع شهید بهشتی به این معاونت اختصاص یافته که معماری آن باید تغییر کند و اکنون نیز با مشارکت صندوق رفاه و خیرین مبلغ مورد نیاز برای تجهیز 20 واحد خوابگاهی تامین شده و در مرحله نازک‌کاری هستیم.
کد خبر: ۹۰۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 24 September 2020

به گزارش تابناک قم، سمیرا حاجی صادقی با بیان اینکه در فرصت تعطیلی کلاس‌های آموزشی دانشگاه و کاهش برنامه‌های حضوری پروژه‌های عمرانی نیمه تمام را به شیوه مطلوب دنبال کرده‌ایم، اظهار کرد: باشگاه ورزشی خوابگاه برادران را توسعه و تجهیزات آن را نیز افزایش داده‌ایم و همچنین زمین مینی گلف خوابگاه دختران را کامل کرده‌ایم که اکنون آماده بهره‌برداری است و مسجد پردیس نیز به افتتاح رسید و با کاهش محدودیت‌ها استفاده از مسجد افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: پیش از این انجمن‌ها و تشکل‌ها در تامین مکان مورد نیاز برای فعالیت‌های خود مشکل داشتند اما با هماهنگی‌هایی که انجام شده است، ساختمان قدیم نهاد رهبری به انجمن‌ها و تشکل‌ها اختصاص یافته است و کارشناسان و گروه‌های قرانی نیز در ساختمان نزدیک مسجد مستقر می‌شوند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای خرید تجهیزات فرهنگی اعتباراتی را به دانشگاه اختصاص داده و برخی از تجهیزات از جمله کامیپوتر، پرینتر و اسکنر برای مجموعه‌های فرهنگی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه نقشه کشی المان شهدا به پایان رسیده و بودجه آن به صورت کامل تامین شده است، عنوان کرد: نقشه المان کپی شده نیست و منحصر به فضای پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم است و مناقصه نهایی برای تعیین پیمانکار به زودی برگزار می‌شود.

حاجی صادقی عنوان کرد: دو بلوک در مجتمع شهید بهشتی از معاونت توسعه به معاونت دانشجویی اختصاص یافته که معماری آن باید تغییر کند تا در اختیار دانشجویان متأهل قرار گیرد و اکنون نیز با مشارکت صندوق رفاه و خیرین مبلغ مورد نیاز برای تجهیز 20 واحد خوابگاهی تامین شده و در مرحله نازک‌کاری هستیم.

وی از برگزاری مسابقات خاطره‌نویسی، کتابخوانی و عکاسی یاد کرد و گفت: دانشجویان استقبال مطلوبی از این مسابقات داشته‌اند، به عنوان نمونه در مسابقه خاطره‌نویسی به‌زودی با خاطرات برتر یک کتاب به چاپ خواهد رسید.

حاجی صادقی عنوان کرد: با توجه به آغاز پیک جدید کرونا در قم، هفته گذشته با همکاری اورژانس شهرداری و معاونت بهداشتی مانوری را برگزار کردیم تا حساسیت‌های مخاطبان جامعه را نسبت به کرونا افزایش دهیم و در ادامه نیز مشابه این مانور با مشارکت بخش‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه خطر کرونا اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان علوم پزشکی را نیز تهدید می‌کند، گفت: یکبار از تمامی دانشجویان تست کرونا گرفتیم و وضعیت آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم، تست کرونای برخی از دانشجویان به ویژه دختران مثبت بود به همین علت برای آن‌ها واحدهای جدا را درنظر گرفته و خدمات متفاوتی را به آن‌ها ارائه دادیم که در ترم جاری نیز این روند دنبال خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: امیدواریم ما به بهترین صورت بتوانیم رسالت‌های خود را انجام دهیم و مدیون شهدا نباشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار