کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت چالوس روز جمعه چهارم ماه جاری ممنوع می شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ 23 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» سروان مسعود خانجانی گفت: این محدودیت ترافیکی از آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک آغاز و تا مرزن آباد ادامه دارد.

وی اضافه کرد:  این ممنوعیت تردد از ساعت ۱۷ روزجمعه  چهارم مهر ماه جاری از کرج به سمت چالوس اجرا شده  و بر اساس اعلام ماموران پلیس راه در محل ، از ساعت ۲۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

خانجانی یادآورشد: چنانچه حجم بار ترافیک در  ابتدای جاده کرج - چالوس افزایش یابد محدودیت ترافیکی از میدان امیرکبیر کرج اجرا می شود.

وی  خاطرنشان کرد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی  به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار