سرپرست شبکه بهداشت و در مان گچساران از ابتلا 340نفر از کارمندان دولت به ویروس کرونا خبرداد و گفت: متاسفانه یک سوم از جمعیت کارمند این شهرستان به این بیماری مبتلا شدند.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ 22 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس،  چهل و هفتمین  نشست ستاد مقابله با کرونا به ریاست فرماندار و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
در این نشست آرین غلامیان  اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون  بیش از چهارهزار و 333 تست کرونا از بیماران  مبتلا و مشکوک به کرونا دریافت شده  که متاسفانه نمونه تست یک هزار و 298 نفر مثبت اعلام شده است.
وی ادامه داد: از مجموع نمونه تست‌های دریافت شده از  افراد مبتلا و مشکوک به کرونا متاسفانه 28درصد به این ویروس مبتلا شده‌اند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران  تعداد بهبودیافتگان از ویروس کرونا  را  بیش 71درصد اعلام کردو افزود: از مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا 45درصد خانم و 55درصد آقا بوده است.
وی ادامه داد: از مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا90درصد در سطح شهر و10 دهم درصد در مناطق روستایی شناسایی شده‌اند.
غلامیان با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون 36 مورد بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند، ابراز کرد:  از این میزان24 مورد افراد فوت شده در شهرستان 12 مورد از شهروندان گچساران که برای درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج اعزام شده بودند جان خود را از دست دادند.
این مسوول  در ادامه از ابتلای 340 نفر از کارمندان دولت به ویروس کرونا خبرداد و گفت:  در حال حاضر 31درصد از افراد مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده  در شهرستان کارمندان دولت بوده که بیشترین تعداد در مجموعه کادر درمان و بهداشت بوده است.
 وی گفت: متاسفانه  یک سوم از جمعیت کارمند این شهرستان به این بیماری مبتلا شدند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران  ادامه داد: در حال حاضر 35 بیمار کرونا در بخش  کرونا بیمارستان شهید رجایی  و نفت گچساران بستری هستند که از این تعداد چهار بیمار در بخش مراقب‌های ویژه بستری  هستند.
 غلامیان  با ابراز نگرانی خاطرنشان کرد: با فرا رسیدن فصل سرما و شیوع بیماری آنفولانزا احتمال ابتلا افراد به بیماری کرونا بسیار است چرا که علائم کرونا با بیماری آنفولانزا مشترک است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار