کد خبر: ۹۰۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 22 September 2020

 

 
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: با تلاش تیم‌های عملیاتی از یک هزار و ۱۶۲ مشترک که در سیلاب شهرستان تالش دچار قطعی آب شدند، مشکل یک هزار و ۷۸ مشترک برطرف شده و فقط ۷۵ مشترک به علت نبود دسترسی راه‌های مواصلاتی، بدون آب هستند.
 

به‌ گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «میثم جعفرزاده» با اشاره به حل مشکل شبکه برق روستا‌های سیلزده تالش در استان گیلان افزود: از ۱۳۷ ترانس بی‌برق با ۳۷۰۰ مشترک مناطق سیل‌زده، ۱۳۱ ترانس وارد مدار شده و تنها ۶ ترانس مربوط به چهار روستا با ۱۰۰ مشترک به علت نبود دسترسی و نبود راه‌های مواصلاتی بدون برق است.
وی با تاکید بر اینکه تلاش بی وقفه تیم‌های عملیاتی در مناطق سیل‌زده استان گیلان تا حل کامل مشکل ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیاتی با تجهیزات کامل در منطقه حاضر هستند و به محض باز شدن حداقل راه دسترسی، شبکه آب و برق در روستا‌های باقی‌مانده پایدار خواهد شد.

بارش ۳۳.۵ میلیمتر باران در شبانه روز گذشته در تالش سبب طغیان و سیلابی شدن رودخانه‌ها شد و خسارت‌هایی به تاسیسات زیربنایی و راه‌ها وارد کرد که در نتیجه محور اسالم به خلخال و پل‌های شهر تالش مسدود شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان و شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر در منتهی الیه غرب این استان واقع شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار