نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: حق جهاد آن است که ما از ارزش‌های دفاع مقدس، آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دین چه در دوران جنگ و چه پس از آن دفاع کنیم و تا نفس داریم پای ارزش‌ها ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷ 22 September 2020

 

 

 به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس را گرامی داشت و اظهار کرد: خداوند ما را به جهاد دعوت کرده است و تاکید می‌کند حق جهاد را به جای آورید.

 

وی ادامه داد: حق جهاد آن است که ما از ارزش‌های دفاع مقدس، آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دین چه در دوران جنگ و چه پس از آن دفاع کنیم و تا نفس داریم پای ارزش‌ها ایستادگی کنیم.

 

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کسانی که به میدان دفاع وارد می‌شوند و با دشمنان مبارزه می‌کنند را در مقابل کسانی که در خانه‌ها می‌نشینند و به میدان نمی‌آیند برتری داده و فرموده این دو گروه با هم یکسان نیستند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند به کسانی که جهاد می‌کنند درجات والایی داده است؛ از خودگذشتگی، رشادت‌ها، تامین امنیت ملی، تلاش برای تبیین آرمان‌های دین درجات والایی است و خداوند به مجاهدان غفران و رحمت الهی عنایت می‌کند.

 

وی اظهار کرد: امیرالمومنین علیه السلام از کسانی که با جهاد همراهی نمی‌کنند گلایه می‌کند و می‌فرماید جهاد دری از درهای بهشت است و شما عزیزان در این مسیر گام برداشته‌اید که بسیار ارزشمند است و توفیق والایی محسوب می‌شود.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار