فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین: دفاع مقدس به ما آموخت که باید در برابر تهاجم همه جانبه دشمن، چه نظامی، چه اقتصادی با تکیه بر توان ملت می‌توان ایستادگی کرد.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳ 22 September 2020

 

به گزارش خبرگبرای حل تمام مشکلات باید متکی به خود باشیمزاری تابناک مرکز قزوین, امیر جلالی در گفتگوی ویژه خبری شبکه قزوین گفت: علت پیروزی ما در دوران دفاع مقدس، تکیه بر صداقت و نجابت رزمندگان بود و امروز برای عبور از بحران های اقتصادی و تحریم ها باید با تکیه بر صداقت مردم از این بحران ها عبور کنیم.

 
وی گفت: مردم همانگونه که در دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان جلوی دشمن ایستادند و همدلی را ترویج کردند، امروز نیز باید با همدلی در مسیر مقابله با بحران های اقتصادی، جلوی تحریف تاریخ دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام را بگیرند.
 
فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین افزود: دفاع مقدس به ما آموخت که باید در برابر تهاجم همه جانبه دشمن، چه نظامی، چه اقتصادی با تکیه بر توان ملت می توان ایستادگی کرد.

امیر جلالی با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اگر ارتش و سپاه وارد قائله کردستان نمی شدند، مطمئنا نیازی به تهاجم نظامی از سوی عراق نبود و در نهایت با جانفشانی نیروهای انقلابی، ارتش، سپاه و بسیج، قائله کردستان ختم به خیر شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی درست در زمانی درگیر 8 سال جنگ تحمیلی شد که کشور در شرایط خاص فعالیت گروهک های تجزیه طلب و همچنین سامان نداشتن نیروهای نظامی قرار داشت.
 
فرمانده لشگر 16 زرهی قزوینامیر جلالیخاطرنشان کرد: خلبانان تیزپرواز ارتش با تکیه بر غیرت اسلامی و انقلابی، در دوران دفاع مقدس هیچگاه اهداف غیرنظامی عراقی ها را هدف قرار ندادند.
 
امیر جلالی تصریح کرد: 37 کشور برای مقابله با عراق در کنار کویت ایستادند و درست در همان زمان هیچ کشوری از عراق متجاوز حمایت نکرد.
 
وی به خیانت های منافقان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: منافقان با حضور در پایگاه اشرف در عراق، کمک های قابل توجهی به عراقی ها برای حمله به کشورمان انجام دادند که این خیانت آن ها تا ابد در تاریخ ماندگار خواهد شد.
منبع:صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار