کد خبر: ۹۰۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 21 September 2020
راستاد گفت: ۱۵۰ بسته مهر تحصیلی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت صومعه‌سرا توزیع شد.
 

 

«حسن راستاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل مدارس و شروع فصل علم آموزي، در راستای اجراي امينانه نيات واقفان نيک‌انديش طرح مهر تحصيلی در شهرستان صومعه‌سرا به اجرا در آمد.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا افزود: در قالب طرح مهر تصحیلی، 150 بسته لوازم‌ التحریر به ارزش 300 میلیون ریال بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت صومعه‌سرا توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه تهیه این لوازم از محل نیات موقوفات سیدابراهیم، امجدالدوله و حاج صالح نویدی است گفت: سنت حسنه وقف از ديرباز به شكل‌های گوناگون در تاريخ بشر وجود داشته و اسلام آن را در مسيری روشن، منطقی، هدفدار، مترقی و دقيق قرار داده است.

 

راستاد با بیان اینکه افراد واجد شرایط از طریق سازمان اوقاف، مدیران آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی و هیئت امنای بقاع متبرکه معرفی می‌شوند تصریح کرد: اجرای این طرح سبب اجرای روشی مشخص برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند شده و از اعمال سلیقه‌های شخصی جلوگیری میکند.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا وقف را ماندگار و جاویدان دانست و خاطرنشان کرد: وقف تنها دارایی است که واقف بعد از حیات خود برنامه اداره آن را شخصا تدوین می‌کند و به ارث نمی‌رسد، قابل بخشش نیست و به فروش هم نمی‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار