مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان و مدیر دارالعلوم این شهر عضو شورای عالی سازمان جهانی گردشگری حلال شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 20 September 2020

به گزارش دفتر مولوی عبدالحمید که نسخه‌ای از آن برای تابناک ارسال شده است مولوی عبدالحمید درخواست عضویت از سوی سازمان جهانی گردشگری حلال (GHTO) را پذیرفت و هم‌اکنون عضو شورای عالی این سازمان می‌باشد.

سایت سازمان مذکور ضمن انتشار این خبر، عضویت مولوی عبدالحمید که در بین اهل سنت بلوچستان لقب شیخ‌الاسلام دارد را در سازمان جهانی گردشگری حلال به فال نیک گرفته است.

این مولوی اهل سنت ضمن پذیرش این عضویت، اظهار امیدواری کرد که صنعت گردشگری حلال معنویت پیدا کند و گردشگران را به سوی خداشناسی سوق دهند.

گفتنی است سازمان جهانی گردشگری حلال، سازمانی غیردولتی است که تنها صادرکننده گواهینامه گردشگری حلال در جهان است. سازمان بین‌المللی سیتی وان (SITI1) با مشارکت شرکت "اس رم ام رم" هند نسبت به تاسیس سازمان جهانی گردشگری حلال (GHTO) در سال 2019 اقدام نمود.

این سازمان، عضو وابسته سازمان جهانی جهانگردی UNWTO وابسته به سازمان ملل نیز است. فعالیت‌های سازمان جهانی گردشگری حلال حوزه‌های تخصصی اعم از هتل‌داری، تورگردانی، خطوط هوائی، رستوران و پذیرائی، صنایع دستی، مواد غذائی، آموزشی و آکادمیک، خدمات گردشگری سلامت و گردشگری حلال را شامل می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار