سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 20 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» متن این بیانیه به شرح ذیل است:

فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی بخصوص مردم شریف استان مقطع تاریخی جنگ تحمیلی هشت ساله قدرت های استکباری علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بازخوانی کنند و از صحنه های آموزنده و الهام بخش آن عبرت بگیرند.

آری، متجاوزین به کشور اسلامی ایران، درحالی که پیروزی را برای خود قطعی تلقی کرده بودند، اما در همان آغاز تجاوز شکستشان رقم خورد، آنگاه که خمینی کبیر به آرامی خطاب به ملت ایران در واکنش به این تجاوز فرمود: اتفاقی نیفتاده، دزدی آمده و سنگی انداخته، ملت ایران او را تنبیه خواهد کرد.

هفته دفاع مقدّس تداعی‌گر دل‌های نورانی، جان‌های گرامی و انسان‌های بزرگی همچون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است که با بذل خون پاک خود، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند که باعث شده ایران اسلامی به کانون توجّهات جهانی و کابوس قدرت‌های سلطه تبدیل شده و سدّی استوار در برابر سلطه‌گری و آسایش دشمنان در منطقه و جهان گردد.

دفاع مقدس، نه تنها الگوی مقاومت ملت ایران است بلکه با نفوذ به فرا سوی مرزها تبلوری منطقه ای و فرا منطقه ای یافته است و با قرار گرفتن در هفته چهلمین سالگرد دفاع مقدس شاهد شکوفایی و عزت و افتخار ایران اسلامی هستیم.

امروز که دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهدید ، تحریف، تحریم، شبهه افکنی و اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد. 

سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز یاد و خاطره شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس، زنده نگه داشتن آرمان مقدس شهیدان و بزرگداشت فداکاری ها و از خود گذشتگی های ایثارگران صبور و سربلند استان و تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده های گرامیشان را رسالتی مقدس و وظیفه ای ارزشمند می داند که اهتمام به آن برکات بی شماری برای انقلاب و کشور دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار