آسمند خبر داد:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد : در دیدار ویدئو کنفرانس با حضور رهبری از ۳ هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در ۳۱ شهریور تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ 17 September 2020

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برنامه هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ امیرعباس اسمند در نشست خبری با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: از ۳ هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در ۳۱ شهریور تجلیل می‌شوند.
وی بیان کرد: از این تعداد ۶۰۰ نفر در یاسوج، ۹۰۰ نفر در  دهدشت و گچساران و در سایر شهرستان‌ها هر کدام ۲۵۰ نفر هستند که مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

این مسوول با اشاره به برگزاری ۴۸ عنوان برنامه گفت: برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد امسال شروع شده و تا اسفند ماه ادامه دارد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: قبل از برگزاری  همایش نکوداشت نمایشگاه دفاع مقدس برگزار می‌شود که به دلیل شرایط کرونا با محدودیت آن را اجرا می‌‌کنیم.
آسمند خاطرنشان کرد: در طول هفته دفاع مقدس از سربازان نخبه و سربازان فرزند شهید و رزمنده تجلیل می‌شود.
وی بیان کرد: اول مهر ماه، زنگ مقاومت در مدارس نواخته می‌شود، ضمن اینکه نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس از طریق شبکه شاد برای دانش آموزان تبیین می‌شود.
این مسوول خاطرنشان کرد: تبیین نقش استان در دفاع مقدس،توسط رزمتدگان، برگزاری شب شعر و خاطره‌گویی، افتتاح فاز اول یادمان شهدای گمنام یاسوج، توزیع کمک‌های مومنانه بین نیازمندان و میهمانی لاله از جمله برنامه‌های این هفته است.
وی بیان کرد: ۶۰ موشن گرافی، ۱۰ مستند فرمانده‌هان و دفاع مقدس، ۳ موسیقی و انیمشن کتاب پایی که جا ماند از طریق فضای مجازی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار