امام جمعه دهلران :
امام جمعه شهرستان دهلران گفت : متاسفانه جاده های کم عرض شهرستان دهلران مشکلاتی زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است و مسیر های ارتباطی این شهرستان نیازمند اعتبار وتوجه دولت هستند.
کد خبر: ۹۰۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 17 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید محسن موسوی در حاشیه بازدید رئیس امور پایش ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : كم عرض بودن مسیرهای دهلران ارتباطی اندیمشك و مهران باعث مشکلاتی زیادی برای شهروندان این شهرستان شده است به گونه که در طول سال شاهد عزا دار شدن برخی خانواده ها به خاطر از دست دادن جان عزیزانشان در این مسیر هستیم.

امام جمعه دهلران بر لزوم توجه جدی به محورهای ارتباط این شهرستان تاكید كرد و گفت: دهلران بواسطه استعدادها و ظرفیت های فراوان در حوزه نفت و گاز و در مسیر تردد بودن زائرین عتبات عالیات نیازمند توجه جدی در حوزه راه ها و تسریع در عملیات اجرایی پروزه های راه است ومسئولان باید به این مهم توجه کنند.

موسوی گفت : متاسفانه عدم توجه و اعتبارات قطره چکانی باعث شده که مسیر جاده چم‌سرخ - حاضرمیل دهلران بیش از یک دهه زمان ببرد ومردم بخش های زرین آباد و میمه با مشکلات زیادی رو برو هستند و باید مسئولان با تخصیص اعتبارت ملی این مسیر را تکمیل کنند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار