رئیس پلیس راهور استان سمنان خبر داد:
سمنان- رئیس پلیس راهور استان سمنان از کاهش ۵۴ درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری در استان خبر داد و گفت: آمار تصادفات موتورسیکلت و عابران پیاده در شهرهای استان نگران‌کننده است.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ 17 September 2020

کاهش ۵۴ درصدی تصادفات فوتی درون‌شهری در استان سمنان

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ موسی بزرگی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون میزان سوانح رانندگی فوتی درون‌شهری در استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد کاهش‌یافته است، اظهار داشت: تصادف موتورسیکلت با خودرو و عابران پیاده در مناطق شهری استان سمنان جدی و نگران‌کننده است.

وی با تأکید بر لزوم رفع این چالش بیان کرد: تعدادی از علائم رانندگی در محورهای درون‌شهری استان سمنان فرسوده است که لازم است مسئولان امر برای بازسازی این علائم اقدام‌های لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس راهور استان سمنان با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های ترافیکی از سوی شهرداری‌ها در حوزه درون‌شهری باید بر اساس چارچوب‌های تعیین‌شده راهنمایی و رانندگی باشد، خاطرنشان کرد: توقف خودرو در نقاط پرتردد و اطراف بیمارستان‌های استان یک چالش اساسی است.

بزرگی با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی و اصلاح فرهنگ ترافیک در جامعه افزود: رفع مشکلات زیرساختی و اصلاح نقاط حادثه‌ساز درون‌شهری در دستور کار مسئولان دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار