استاندار ایلام در گفتگو با تابناگ ایلام ؛
استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام اظهار کرد : با توجه به قرار گرفتن چهار شهرستان در وضعیت قرمز ،به منظور حفظ سلامت دانش آموزان وکاهش دغدغه های مردم ،آموزش در مدارس این شهرستانهابه صورت غیر حضوری دنبال خواهد شد .
کد خبر: ۹۰۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 17 September 2020

استاندار ایلام که همواره دغدغه مشکلات مردم استان را دارا هستند ،در این مورد خاص یعنی موضوع  دغدغه سلامت دانش آموزان که این روزها بدلیل شیوع کرونا در جامعه استان نمود یافته است، دستوری  منطقی و درست صادر نمودند.

به گزارش تابناک ایلام ؛ استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام اظهار کرد : با توجه به قرار گرفتن چهار شهرستان ایلام ،ایوان ،دره شهر وآبدانان در وضعیت قرمز ،به منظور حفظ سلامت دانش آموزان وکاهش دغدغه های مردم ،آموزش در مدارس این شهرستانهابه صورت غیر حضوری دنبال خواهد شد .

قاسم سلیمانی دشتکی در تشریح نحوه اجرای آموزش در دیگر مناطق گفت : در دیگر مناطق استان نیز آموزش بصورت نیمه حضوری دنبال می شود ،البته هیچ اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس وجود ندارد.

استاندار ایلام افزود : در مناطق با وضعیت سفید وزرد ،تشخیص حضور یا عدم حضور دانش آموزان با اولیاء است و اجرای طرح نیمه حضوری در مدارس در راستای بهبود کیفیت آموزش دانش آموزان و همچنین کاستن از بی حوصلگی دانش آموزان بدلیل حضور مستمر در منزل اجرایی می شود .

استاندار ایلام بیان داشت  : با توجه به استعلام صورت گرفته از دانشگاه علوم پزشکی ،بازگشایی مدارس تاثیر چندانی بر آمار کرونا در استان نداشته است ،لذا اولیاء دانش آموزان نباید از این حیث نگرانی داشته باشد.

قاسم سلیمانی در پایان تاکید کرد : با توجه به ضرورت اجرای آموزش غیر حضوری در مناطق قرمز، با اهمال کنندگان برخورد خواهد شد، چرا که سلامت مردم وفرزندان آنان خط قرمز ماست .

تابناک ایلام به نمایندگی از جامعه رسانه ای استان از موضع عالمانه استاندار ایلام قدردانی به عمل می آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار