فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، پرده از راز قتل کودک شش ساله‌ای که بر اثر بدرفتاری‌ها و ضرب و شتم زن عمویش جانش را از دست داده بود برداشته شد و فرد جنایتکار روانه زندان شد.
کد خبر: ۹۰۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 17 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ کامران ملکی در این خصوص گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک یک پسر بچه شش ساله در یکی از بیمارستان‌های اشتهارد، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد والدین متوفی از یکدیگر جداشده‌اند و این کودک در منزل عمویش زندگی می کرده و برابر اظهارات همسر عموی این کودک شش ساله؛ او در حین بازی کردن از پله‌ها سقوط کرده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با دریافت نظریه پزشک قانونی متوجه شدند متوفی بر اثر شدت ضربات وارده فوت کرده و صدمات وارده نمی‌تواند بر اثر سقوط از پله حادث شده باشد و با توجه به تناقض گویی زن عموی مقتول، با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ ملکی اظهار کرد: در تحقیقات تخصصی و تکمیلی کارآگاهان، متهم به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که از ابتدا مخالف حضور فرزندان برادر شوهرش در منزلشان بوده و بر سر این موضوع با همسرش اختلاف داشته، بنابراین در روز حادثه اقدام به خیس کردن کف زمین کرده و با وانمود به این قضیه که پسر بچه شش ساله اقدام به ریختن آب کرده است او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

وی افزود: کودک خردسال بر اثر شدت ضربات وارده بی هوش شده که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با بیان این که متهم پس از صدور قرار وثیقه قانونی، روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: دیدگاه بسیاری از افراد این است، آنهایی که کودک آزاری می‌کنند، بیمار روانی هستند یا رفتار مجرمانه دارند در حالی که ممکن است این گونه نباشد بلکه این گونه افراد توان کنترل خشم خود را نداشته و یا در اثر برخی از اختلافات خانوادگی و بغض و کینه دست به جنایت می زنند، بنابراین کنترل حرکات و رفتارها در حین عصبانیت می تواند از وقوع حوادث تلخ و ناگوار این چنینی پیشگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار