مشاور شهردار و مدیر امور ايثارگران شهرداری كرج از برگزاری همايش يادگاران هشت سال دفاع مقدس در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 16 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» برزو كلانتری در حاشیه برگزاری بیست و سومین همایش بزرگ یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس يكي از مهم ترين وظايف ما در قبال شهدا است.
وي ادامه داد: با برگزاري اين همايش ها مي توانيم اهداف و آرمان هاي شهدا را به نسل امروز معرفي كرده و آنان را بيشتر با رشادت هاي آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا نماييم.
اين مسئول با تأكيد بر اينكه دشمنان در نظر دارند تا نسل امروز را از آرمان هاي انقلاب و اهداف شهدا دور نگه دارند افزود: بايد با برگزاري نشست هاي تخصصي و اجراي برنامه هاي فرهنگي نوجوانان و جوانان امروز را با اهداف و آرمان هاي شهدا آشنا سازيم.
وي ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت و از خودگذشتگي در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ايستادگي كردند و اجازه ندادند ذره اي از خاك كشور به دست بيگانگان بيفتد.
اين مسئول گفت: ما هر چه داريم از رشادت ها و از خودگذشتگي هاي رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
وي افزود: جنگ براي ما ارمغان هاي بسيار زيادي را به همراه داشت لذا بايد قدر اين مهم را دانسته و نسل امروز را بر حفظ اين ارزش ها موظف گردانيم.
كلانتري افزود: دستيابي به بسياري از علوم و رسيدن به فناوري هاي جديد نيز نتيجه از خودگذشتگي هاي رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وي با اعلام اينكه اين همايش توسط هیات امنا یادگاران هشت سال دفاع مقدس، سپاه و شهرداری کرج برگزار می‌شود، گفت: در اين همايش علاوه بر مسئولان كشوري، استاني و شهرستان، جانبازان، ايثارگران و خانواده هاي شهداي استان البرز نيز حضور دارند.

كلانتری ادامه داد: اين همايش براي بیست و سومین سال است كه در استان البرز برگزار مي شود و يادگاران هشت سال دفاع مقدس استان البرز گردهم مي آيند.

مشاور امور ايثارگران شهردار كرج يادآور شد: طبق برنامه ريزي مقرر شده است كه این همایش در روز جمعه 28شهریور هم زمان با نماز مغرب و عشا در پادگان شهید شرع پسند سپاه کرج برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار