رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر همدان از عقد قرارداد و انجام مراحل سرمایه‌گذاری این پروژه خبر داد و گفت: پارک ۲۴۰ هکتاری سد اکباتان نیز جزو پروژه‌های بزرگ و مورد تاکید آقای استاندار است.
کد خبر: ۸۹۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 16 September 2020
رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اشتغالزایی از طریق پروژه‌های موثر در همدان مانند طرح عصر طلایی هگمتان، شهرک ویلایی ۱۰۰ هکتاری و پارک ۲۴۰ هکتاری سد اکباتان گفت: اجرای کار‌های بزرگ نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش فارس، حسین قراباغی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان با بیان اینکه پروژه‌های سرمایه‌گذاری خوبی در شورای شهر پیگیری می‌شود اظهار کرد: از پروژه‌های موثر در همدان می‌توان به طرح عصر طلایی هگمتان با بیش از یک‌هزار مورد اشتغالزایی اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه شهرک ویلای ۱۰۰ هکتاری توسط سرمایه‌گذاری خارجی در سایت نخاله همدان ۷۰ ملیلون دلار ازرآوری به همراه دارد افزود: این طرح نیز یک‌هزار اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر همدان از عقد قرارداد و انجام مراحل سرمایه‌گذاری این پروژه خبر داد و گفت: پارک ۲۴۰ هکتاری سد اکباتان نیز جزو پروژه‌های بزرگ و مورد تاکید آقای استاندار است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تعهدات خود را در این پروژه به انجام رسانده است ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون شرکت برق و راه شهرسازی به این پروژه ملی و استانی با جدیت ورود کنند.

قراباغی بیان کرد: آقای استاندار تاکید بر اجرای کار بزرگ توسط پارلمان شهری و شهرداری دارند در حالی که این مهم نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه همت خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری در همدان وجود دارد تصریح کرد: همه دستگاه‌ها پای کار هستند به ویژه دستگاه قضا که با وجود چنین شرایطی مشکلی در کار نخواهد بود.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر همدان به سرمایه‌گذاری در پروژه اسکای‌مال در پیچ زندان اشاره کرد و گفت: این پروژه در فضای۸۰ هزار متر مربع ساخت و ساز می‌شود که می‌تواند انگیزه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاری در غرب کشور باشد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه ایجاد حتی یک اشتغال علاوه بر توسعه شهر رفع مشکل جوانان را در پی دارد خواستار همکاری تمام دستگاه‌ها و بخش‌ها برای اشتغالزایی در سطح شهرستان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار