پسر جوان وقتی شنید دختر مورد علاقه اش به درخواست ازدواجش جواب منفی داده در غرب تهران با ضربات چاقو به زندگی مرجان پایان داد.
کد خبر: ۸۹۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ 16 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» شامگاه دوشنبه 24 شهریور ماه امسال ماموران پلیس تهران در جریان به قتل رسیدن دختر جوانی در نزدیکی پارک چیتگر قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل با جسد خونین دختر 27 ساله ای به نام مرجان روبرو شدند و همین کافی بود تا بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران همراه بازپرس ویژه قتل برای تحقیقات فنی پای در صحنه جرم گذاشتند.

جواب منفی به خواستگار عصبانی

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که مرجان چندی قبل در شبکه اجتماعی اینستاگرام با پسر جوانی به نام اشکان آشنا شده و پس از مدتی که با هم در ارتباط بودند اشکان پیشنهاد ازدواج به مرجان می دهد و از دختر جوان می خواهد که در خصوص ماجرای ازدواج همدیگر را در منطقه تهرانپارس ملاقات کنند.

مرجان که در شهر کرج زندگی می کند از اشکان می خواهد که در نزدیک پارک چیتگر که رستوران های زیادی دارد همدیگر را ملاقات کنند و عصر دوشنبه مرجان سوار بر تاکسی اینترنتی به تهران و محل قرار می آید و اشکان نیز پس از رسیدن به پایانه غرب تهران سوار بر تاکسی اینترنتی به محل قرار می رود.

تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در تحقیقات میدانی و اطلاعاتی اطلاع پیدا کردند که مرجان پس از ملاقات با اشکان به درخواست خواستگاری وی جواب منفی داد و همین باعث درگیری اشکان با مرجان می شود.

مرجان برای رفتن به خانه اش درخواست تاکسی اینترنتی می کند و در حالیکه تاکسی اینترنتی در محل حضور پیدا می کند اشکان در برابر شاهدان حادثه به خاطر جواب منفی با مرجان درگیر شده و در یک لحظه چاقویی از جیبش بیرون کشیده و با زدن ضرباتی به مرجان پا به فرار گذاشته است.

بنا بر این گزارش، جسد مرجان به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای دستگیری اشکان 30 ساله در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار