فرمانده سپاه البرز گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ۱۵۰ برنامه با محوریت فضای مجازی در البرز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 15 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» سردار یوسف مولایی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهارکرد: هفته دفاع مقدس هفته گرامیداشت ارزش‌ها است. امام(ره) فرمود «نهضت ما جلوه‌ای از نهضت رسول(ص) است». عاشورایی‌بودن و ظلم‌ستیزی از ویژگی‌های این نهضت است و همین ویژگی باعث شد دفاع مقدس ما نتیجه داده و الگو شود.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس الگوی خردورزی، همدلی، خسته‌نشدن از فشار دشمن حتی در اوج ناامیدی، بی‌توجهی به تهدیدات توخالی دشمن و همت بلند برای کارهای بزرگ است، گفت: همه پیشرفت‌ها و پیروزی‌هایی که انقلاب اسلامی تاکنون به دست آورده وابسته به مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس است.

این مسئول با تاکید براینکه ازخودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس نباید فراموش شود، گفت: برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس باید تفکر انقلاب اسلامی معرفی شود و پیوند بین نسل‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس ایجاد شود که مهم‌ترین راه ایجاد این پیوند شهدا هستند.

مولایی در ادامه به برنامه‌های سپاه البرز به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این ایام بیش از ۱۵۰ برنامه در فضای مجازی و حقیقی اجرا می‌شود که تولید موشن‌گرافی نقش سپاه کرج و لشکر ۱۰سیدالشهدا(ع) در دفاع مقدس، انتشار کتاب صوتی دوجلدی«طلایه‌داران مجنون» و «تپه کرجی‌ها»، پخش مستند «روستای سیرود ساوجبلاغ»، انتشار موشن گرافی شهید شاخص استان «شهید اصغر الیاسی» و همچنین رونمایی از بازی موبایلی با محوریت عملیات خیبر از جمله این برنامه‌هاست.

وی به راه‌اندازی کاروان رزمندگان دیروز مدافعان سلامت امروز،‌ برگزاری همایش یادگاران دفاع مقدس، برگزاری فینال مسابقه عصرجدید خدمت، برگزاری مراسم آبروی محله و رونمایی از طرح صندوق‌های قرض‌الحسنه با رویکرد فروشگاه مجازی محصولات اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: همچنین در این ایام مراسم تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس، خانه تکانی و غبارروبی منزل خانواده شهیدان، افتتاح کارگاه اقتصاد مقاومتی، تجلیل از مدافعان سلامت در پایگاه‌های سلامت، اهدای هدیه مهر به دانش‌آموزان نیازمند، پخش مستند گردان ذوالفقار، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی،‌ نمایشگاه چهل منزل و کاروان روایتگری، طراحی و رونمایی از تمبر ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و برگزاری المپیاد مسابقات ورزشی اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار