۶ البرزی دیگر در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند و مجموع جانباختگان این بیماری در استان البرز به ۱۰۳۴ نفر رسید.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 15 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: از دیروز تا امروز ۲۵شهریور، ۱۰۴ بیمار با علائم كووید 19 در مراكز درمانی استان بستری شده اند.
دکتر محمد فتحی گفت: مجموع موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان ۱۶ هزار و ۵۴۹ نفر بوده که از این تعداد ۱۶ هزار و ۵۱۱ نفر قطعی مثبت و بستری شده اند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۵۱ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۱۸۵ نفر بیمار قطعی کووید 19 هستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰۰ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۱۰۴ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .
دکتر فتحی با اشاره به اینکه ۱۱۳ بیمار بستری شده جوان و کم تر از 50 سال سن دارند؛ افزود: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۱ نفر رسید.
وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۵ هزار و ۵۵ نفر از مراکز درمانی ترخیص و در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار