رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از نوبت دهی اینترنتی خدمات مرکز تعویض پلاک در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 15 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ غلامعلی شرق گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ازدحام مردم در مراکز تعویض پلاک سیستم نوبت دهی برخط در استان البرز به اجرا درآمده است.

وی خاطرنشان کرد که این سیستم از امروز سه شنبه ۲۵ شهریور ماه فعال می شود که متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه راهور۱۲۰ و ورود به آن نسبت به دریافت برخط زمان شماره‌گذاری یا تعویض پلاک خودروی خود در همان روز یا برای چند روز بعد اقدام کنند.

شرق بیان داشت: از روز شنبه هفته آینده ۲۹ شهریورماه خدمات تعویض پلاک خودرو در استان البرز فقط به ثبت نام شدگان اینترنتی ارائه می شود.

وی تاکید کرد: متقاضیان توجه داشته باشند بدون دریافت ثبت نام اینترنتی و دریافت نوبت آنلاین هیچ گونه خدماتی از سوی مرکز تعویض پلاک صورت نمی گیرد و از مراجعه های بدون نوبت در این مرکز خودداری شود.

وی گفت: با راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی، مراجعه های مردم به مراکز مدیریت شده و آن ها می‌توانند از روزهای قبل ساعت ورود خودرو را به مرکز تعیین کرده و بدون ایستادن در صف، در زمان تعیین شده وارد مرکز تعویض پلاک شوند ونسبت به اخد خدمات اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز دربخش دیگری از سخنان افزود: ساعات کارمرکز تعویض پلاک قزلحصار هفت صبح الی ۱۴ است که لازم است مراجعه کنندگان رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.

شرق بیان داشت: استفاده از ماسک در این مرکز الزامی است و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار