کد خبر: ۸۹۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 14 September 2020

 

 

استاندار گیلان: استفاده بیشتر از اعتبارات ملی در دستور کار مدیران قرار گیرد

گروه استان‌ها- استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت مدیریت بهینه منابع گفت: استفاده بیشتر از اعتبارات ملی در دستور کار مدیران اجرایی باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع امروز در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تاکید بر اینکه تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی باید توسعه استان را در اولویت کاری خود قرار دهند اظهار داشت: عدالت اجتماعی و توسعه در راستای یکدیگر تحقق می‌یابند و برای این منظور همه دستگاه‌ها و مدیران باید با برنامه‌ریزی مناسب وظایف محوله را به‌درستی انجام دهند.

استاندار گیلان با بیان اینکه امسال در توزیع اعتبارات عمرانی استانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته پیشرفت داشته‌ایم بیان کرد: با این وجود لازم است که درباره مبادله موافقتنامه‌ها شتاب بیشتری به‌کار گیریم و تمامی افراد به مصوبات جلسه شورای برنامه‌ریزی استان پایبند باشند و این جلسات به‌طور منظم و با حضور همه مدیران تشکیل شود.

وی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان گیلان را از اولویت‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: باید پیگیری‌های مناسب برای جذب اعتبارات جهت تکمیل پروژه‌ها و حفظ و توسعه اشتغال در دستور کار باشد و علاوه بر این با توجه به شرایط اقتصادی فعلی باید تا حد امکان در هزینه‌های مختلف خود صرفه‌جویی کنیم.

زارع از مسئولان استانی خواست که برای جذب اعتبارات لازم از وزارتخانه‌های مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند و عنوان کرد: باید از ظرفیت اعتبارات ملی برای تکمیل و به بهره‌برداری رساندن پروژه‌های خود استفاده کنید و مدیریت درست منابع موجود را در دستور کار خود قرار دهید.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید برای کسب رضایت مردم، ارائه خدمات خود را سرعت ببخشیم افزود: در کنار عوامل مذکور جهت توسعه استان، هم‌افزایی و اتحاد میان مدیران و مسئولان نیز بسیار اهمیت دارد و افراد موظف هستند که در کنار تلاش برای خدمت‌رسانی از همکاری و تعامل با یکدیگر نیز استفاده کنند.

به گزارش تسنیم، تعیین تکلیف ساختمان اداری میراث فرهنگی و گردشگری، توزیع بخشی از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای امسال و بررسی پیشنهادات برای استقرار بنیاد ایرانشناسی شعبه استان از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار