امام جمعه کرج خطاب به منتخب مردم در مجلس یازدهم:
علیرضا عباسی منتخب مردم در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 14 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» علیرضا عباسی، منتخب مردم در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، با حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی در این دیدار ضمن عرض تبریک به منتخب مردم، برای وی آرزوی توفیق در انجام مسئولیت بزرگی که از طرف مردم به او واگذارشده را از خداوند متعال درخواست کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در دوران نمایندگی خدا را ناظر بر اعمالتان ببینید، بیان داشت: در مسیر دین حرکت کرده و از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب پاسداری کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه در وضع قوانین و نظارت بر اجرای آن کوشا باشید، اظهار کرد: خدمتگزاری به مردم و تلاش برای رفع گرفتاری و مشکلات آنان را برای خود افتخار دانسته و با شفافیت کامل علیه تجمل‌گرایی و اشرافی گری اقدام داشته باشید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی در خاتمه بابیان اینکه ضد استکبار و دشمن صهیونیست‌ها باشید، تأکید کرد: اطاعت از ولی امر مسلمین را روش خود قرار دهید و بدانید سعادت دنیا و آخرت شما درگرو نیت شماست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار