استاندار البرز با بیان اینکه اخذ مجوز صادرات محصولات کشاورزی زمان زیادی نیاز دارد، گفت: مقرر شد جهاد کشاورزی استان و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام شرایطی را فراهم کنند که تجهیزات به روز برای صادرات محصولات زراعی به خدمت گرفته شود و وزارت جهاد کشاورزی نیز در کمترین زمان ممکن امکان صادرات را مهیا کند.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 13 September 2020

بهره برداری از نمایشگاه دائمی البرز تا پایان سال/ زمین نمایشگاه به سرمایه گذار دیگری واگذار می شود

به گزارش «تابناک البرز» عزیزالله شهبازی در جلسه شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به قرنطینه محصولات زراعی گفت: با توجه به اینکه اکنون اخذ مجوز صادرات این محصولات زمان زیادی را طی می کند، برای رفع این مشکل با رییس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرعامل منطقه ویژه پیام تمهیداتی انجام شد.

شهبازی اضافه کرد: یکی از مهمترین فرودگاه های کارگو کشور در البرز مستقر است، از این رو می توان با این مصوبه و پیگیری‌های لازم، سایر استان های کشور را نیز از این امکان بهره مند کرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه های استان سال ها بلاتکلیف مانده بود، اظهار کرد: در مرحله اول نسبت به ایجاد این شرکت و تشکیل هیات مدیره اقدام و سپس در چند ماه اخیر واگذاری زمین و سایر مجوزها برای احداث نمایشگاه دائمی و بین المللی البرز اعطا شد.

استاندار البرز افزود: در جلسه قبل ضرب‌الاجل جهت آغاز عملیات اجرایی نمایشگاه بین المللی البرز تعیین کردیم و طی دو هفته اخیر نیز شاهد پیشرفت این امکان مهم هستیم چرا که مقرر شد اگر اقدامی صورت نگیرد، زمین به سرمایه‌گذار دیگری برای ایجاد نمایشگاه واگذار می شود.

شهبازی گفت: در این مدت بازدیدهایی از محل نمایشگاه داشتم و هیات مدیره شرکت نمایشگاهی به سرعت بخشی اتمام پروژه مکلف شدند تا پایان سال از وجود نمایشگاه بهاره بهره مند شویم.

وی افزود: در این جلسه مواردی نیز در خصوص طرح های کارآفرینی و موانع آنها مطرح و مقرر شد که به مسئولان ملی برای ارائه راهکار، ارجاع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار