سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته شش بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۱۰۱۵ نفر رسید .
کد خبر: ۸۹۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ 13 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» دکتر محمد فتحی در خصوص آخرین وضعیت کرونا در البرز گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ شهریور ۸۴ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز  ۱۶ هزار و ۳۴۳ نفر  بوده که از این تعداد  ۱۶ هزار و ۲۳۸ نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده اند.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۴۳۳ نفر شامل موارد ( قطعی، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۱۷۶ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۵۵۳ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۸۴ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده اند .

فتحی با اشاره به اینکه تعداد  ۱۰۲بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ هستند تصریح کرد: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۳۸  نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته شش بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به   ۱۰۱۵ نفر رسید .

فتحی در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۸۸۱ نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۴۴ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار