در جلسه پیگیری تشکیل شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت در استان مطرح شد:
استاندار سمنان گفت: حفظ و حراست از دارایی سهام عدالت افرادی که روش غیر مستقیم را برای سهامداری انتخاب کردند، امری ضروری و مهم است.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵ 12 September 2020
به گزارش تابناک سمنان: آشناگر، استاندار سمنان عصر شنبه ۲۲ شهریور در جلسه پیگیری و بررسی روند تشکیل شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت گفت: ما در قبال نگهداری،حفظ و حراست از دارایی های مردمی که روش غیر مستقیم را برای سهام داری سهام عدالت انتخاب کردند مسئولیم و باید با اتخاذ تدابیر مناسب، از این دارایی ها در شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، به بهترین نحو ممکن نگهداری کنیم.
وی افزود: شرکت تعاونی سهامداران سهام عدالت استان موظف است تا صورت های مالی میاندوره ای مورد پذیرش سازمان بورس را در کمترین زمان ممکن با قید فوریت، ارائه کند.
آشناگر تاکید کرد به منظور تسریع و تسهیل در امور، تیمی متشکل از کارشناسان دستگاه های اجرایی مرتبط، بر روند تنظیم صورت های مالی نظارت داشته باشند تا بر اساس فرمت های مورد پذیرش تنظیم شود.
استاندار سمنان در پایان تاکید کرد: هر ۱۵ روز عملکرد و روند اجرایی و پیشرفت امور را با برگزاری این جلسه بررسی و نواقص برطرف شود تا هرچه زودتر و در کمترین زمان ممکن شاهد ورود به بورس و بازگشایی نماد شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت استان سمنان باشیم.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار