فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، از ۲۲ تا ۲۸ شهریور ماه سال جاری کاروان «رزمندگان دیروز- مدافعان سلامت امروز» در مناطق طرح کرامت ناحیه بسیج امام حسین (ع) شهرستان کرج فعال می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ 12 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ پاسدار مجید زنجانی با اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس سال جاری، افتخارات رزمندگان وایثارگران شهر ولایت مدار کرج را از برگه های زرین و ماندگار میهن عزیز و اسلامی مان دانست.

وی افزود: این کاروان متشکل از اتوبوس سلامت واتوبوس های خاکی اعزام کننده رزمندگان در زمان جنگ وخودروهای ادوات نظامی و سیستم صوت مناسب با ایام غرور آفرین دفاع مقدس است که در سطح شهر به اجرای برنامه های مختلفی نظیر سرود، مسابقات فرهنگی وتئاتر خیابانی خواهند پرداخت.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج اظهار داشت: همچنین این کاروان هدایایی را که در غالب رزمایش کمک مومنانه  برای دانش آموزان بی بضاعت در نظر گرفته شده است در بین آنها تقسیم خواهد کرد.

پاسدار زنجانی درادامه از مهم ترین برنامه های کاروان دفاع مقدسی را تقدیر از مدافعان سلامت محلات در مناطق مختلف کرج نظیر اسلام آباد، حسن آباد، منطقه حصارکلاک وگرم دره دانست و افزود: تمام این برنامه ها با حفظ کامل پروتوکل های بهداشتی صورت خواهد گرفت وپزشکان جهادی خدمات سلامت رایگان را به افراد کم بضاعت و بی بضاعت ارائه خواهند داد و زمان اجرای برنامه نیز در ساعات بعد از ظهر هفته دفاع مقدس  می باشد.

وی با تجلیل از رشادت های رزمندگان ایثارگران و خانواده شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی ومدافع حرم به برگزاری مراسم ارزشمند «یاد یاران» در روز ۲۸شهریور اشاره کرد و گفت: تجمع خوش سابقه و مبارک  یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس امسال در تاریخ سوم مهرماه با حضور سخنران کشوری در زمین صبحگاه ناحیه امام حسین (ع) بعنوان قدمگاه شهیدان با حضور برادران برگزار خواهدشد.

پاسدار زنجانی از ۲ اقدام برجسته در هفته دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج خبر داد و خاطر نشان کرد: در هفته دفاع مقدس آئین افتتاحیه یادمان معراج شهدای کرج در منطقه بیلقان از اولویت های اساسی ما خواهد بود.

وی اهمیت این یادمان را به این خاطر دانست که این معراج شهدا، محل تدفین و تغسیل شهدای عظیم الشان ما از ابتدای جنگ تحمیلی تا سال۱۳۶۵ بوده است که بدلیل غفلت ما به محوطه آهنگری تغییر کاربری داده است که با مذاکرات انجام شده کارگاه آهنگری به مکانی دیگر منتقل خواهد شد ودر این زمین مقدس المان ونشان دفاع مقدسی افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهر کرج در تشریح اقدام مهم دوم گفت: پادگان شهید آقا مهدی شرع پسند یادآور خاطرات شیرین تمام رزمندگان در اعزام به جبهه های نبرد حق علیه باطل است که یادمان و نماد دفاع مقدسی در ورودی پادگان ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن با حفظ پروتکل های بهداشتی شاهد بیان خاطرات رزمندگان و راویان دفاع مقدس با محوریت عملیات شکوهمندخیبر بصورت روزانه برای همه اقشار جامعه اعم از هنرمندان، ورزشکاران، فرهنگیان و بوپژه دانش آموزان در محیط نمایشگاهی دفاع مقدس خواهیم بود.

پاسدار زنجانی همچنین از اجرای برگزاری برنامه «آبروی محله» در مقابل تمام مساجد شهر کرج که شهید تقدیم انقلاب واسلام کرده اند خبر داد و خاطر نشان کرد:در فضای باز از خانواده معظم شهیدان در حضور افراد محل تجلیل بعمل خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار