نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی درباره انتصابات مدیران غیربومی گفت: نماینده در انتصابات تنها پیشنهاد دهنده است و تصمیم نهایی را وزاتخانه می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 12 September 2020

مدیر باید بر ظرفیت‌های محل مدیریت خود اشراف کامل داشته باشد/ ضرورت انتصاب مدیران بومی در البرز

به گزارش «تابناک البرز» علی حدادی درباره انتصاب مدیران در استان البرز اظهارداشت: یکی از مسائل و مواردی که جهت توسعه و پیشرفت یک استان مهم است مدیریت صحیح و کارشناسی شده است.

وی با بیان اینکه "مدیر باید بر ظرفیت‌های محل مدیریت خود اشراف کامل داشته باشد" افزود: با آگاهی از این موارد است که می‌تواند به حرکت رو به جلو در مدیریت خود ادامه دهد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه "بر انتخاب مدیر بومی مصمم هستیم" بیان کرد: تلاش داریم در بخش‌های مختلف استان شاهد  اتفاقات خوب و توسعه ای باشیم؛ به‌همین منظور در انتصابات به انتخاب نیروهای بومی تاکید داریم.

حدادی با بیان اینکه "استان البرز دارای نیروی انسانی خوبی است" تصریح کرد: نماینده در انتصابات تنها پیشنهاد دهنده است و تصمیم نهایی را وزارتخانه می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در انتخاب گزینه‌های پیشنهادی برای هر سمت اولویت‌هایی وجود دارد که یکی از آن بومی‌بودن است و بر این اساس افراد ارزیابی و انتصاب می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار