کد خبر: ۸۹۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷ 11 September 2020

 

امام جمعه آستارا: اهانت به ساحت پیامبر نشانگر ضعف استکبار است

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) نشانگر درماندگی و ضعف استکبار از نام و آوازه دین مبین اسلام است و باید چهره پلید مستکبران به افکار عمومی نمایان شود.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی آستارا اظهار کرد: پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت، هراس از صدور اسلام انقلابی و انحراف افکار عمومی با هدف کشتار مسلمانان از هدف های اقدام ناپسند نشریه فرانسوی است.

وی بیان کرد: رئیس جمهوری فرانسه نیز به بهانه آزادی بیان، در مقابل انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر (ص) اظهار نظر نکرد، اما پاسخ چنین حرکتی پرده برداشتن از چهره دروغین استکبار و آگاه سازی عمومی است.

وی ادامه داد: افزایش سرسام آور قیمت مسکن و خودرو باعث گلایه مردم شده است و دستگاه های متولی باید برای مقابله با گرانفروشی های افسارگسیخته در بازار اقدام کنند و خانواده ها در تامین کالاهای اساسی با مشکل مواجه هستند.

خطیب جمعه آستارا انتصاب فرماندار جدید این شهرستان را تبریک گفت و وحدت و همدلی مسئولان را برای توسعه بیش از پیش در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و گردشگری خواستار شد.

نمازگزاران روز جمعه آستارا در مصلی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اقدام نشریه فرانسوی در توهین به ساحت نبی مکرم اسلام (ص) را محکوم کردند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار