سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: ۶۲ بیمار جدید کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان های استان بستری شدند.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 10 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» محمد فتحی گفت: ۴۶۷ بیمار با علائم اولیه کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته به مراکز درمانی و بهداشتی  استان مراجعه کردند که ۶۲ نفر آنان به علت وخامت حال بستری شدند.
وی افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل  قطعی ، محتمل و مشکوک  از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز  ۱۶ هزارو ۹۳ نفر  بوده که از این تعداد  ۱۵ هزار و ۸۶۸نفر مورد قطعی مثبت تشخیص داده شده است.
فتحی با بیان اینکه در زمان حاضر  تعداد ۴۰۳ نفر شامل موارد  قطعی ، محتمل و مشکوک  در مراکز درمانی بستری هستند،بیان داشت: از این تعداد  ۱۶۴ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ می باشند. 
وی  با اشاره به اینکه تعداد  ۹۸ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ سال هستند، تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده ی بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۲ نفر رسید. 
وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۹۵ نفر رسید.
از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۶۸۴ نفر  از مراکز درمانی البرز ترخیص شده که ۵۵ نفر آنان در ۲۴ ساعت گذشته بهبود یافتند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دهاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
سرپرست عزیز دانشگاه علوم پزشکی البرز
بالاترین منتشر کنند ویروس کرونا اشخاصی هستند که در ظرفها اشغالهای شهرداریها دنبال زبالهای خشگ میگرددند
چون این افراد درسطح شهر زیاد و رفت و آمد می کنند اگر بعضی از این افراد مبتلا به ویوس کرونا باشند واویلا است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار