فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: اهانتی که امروز توسط دشمنان علیه مقدسات اتفاق می‌افتد بیانگر ترسی است که از گسترش دین اسلام دارند.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ 10 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» سردار یوسف مولائی با بیان اینکه "امروز شاهد این هستیم که اشرار عالم یک بار دیگر مانند هزار و 400 سال قبل شروع به توهین، تحقیر و گرفتن مسیر نادرست و ناصحیح اهانت به مقدسات اسلام کرده‌اند" اظهار داشت: این فعالیت‌ها جزو یک سازمان بسیار پیچیده و طراحی شده است.

وی با بیان اینکه "اهانتی که انجام شد یک مسئله و حرکت انفرادی یا گروه خاص نیست" افزود: این کار در راستای اهداف پلید استکبار جهانی بوده و همین مسیری است که در یمن، عراق، سوریه، لبنان، بوسنی و همه‌جای دنیا برای انجام حرکت علیه مسلمانان اتفاق می‌افتد.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه "دشمن هرچه علیه اسلام تلاش می‌کند موفق نمی‌شود" بیان کرد: آنها از انجام این فعالیت‌ها دو دلیل عمده دارند که یکی این است که اسلام را تنها مانع حرکت استکباری خود می‌داند و دیگری نیز به این دلیل است که اسلام درحال حاضر به‌شدت در حال رشد است.

مولائی با عنوان اینکه "گسترش اسلام اگر با همین سرعت انتشار پیدا کند قطعا به زودی اروپا را نیز دربر می‌گیرد" تصریح کرد: این وضعیت دشمنان را مجبور به انجام اقداماتی می‌کند که این اقدامات از راه انسانی نبوده که یکی از آنها توهین و تحقیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار