کد خبر: ۸۹۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 10 September 2020

 

خبرگزاری میزان-مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری آخرین وضعیت جاده‌های پرتردد کشور را تشریح کرد.
خبرگزاری میزان - علی آشوری در گفت‌وگو با میزان درخصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گسیل تا نساء، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده چای باغ و محور پردیس-تهران محدوده جاجرود سنگین گزارش شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: تردد وسایل نقلیه در محور هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) به صورت روان گزارش شده است.
وی افزود: ترافیک در آزادراه کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

آشوری گفت: در جاده‌های شمالی کشور هیچ گونه مداخله جوی گزارش نشده استً

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ١٨ روز جمعه٢١ شهریور تا ٢ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد وسایل نقلیه از ساعت ٢١ روز جمعه الی ٢ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت تهران و کرج یک طرفه می‌شود.

آشوری در ادامه افزود: تردد وسایل نقلیه از ساعت ١۵ تا ٢۴ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع است و تردد از ساعت ١٧ تا ٢۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه می‌شود.

وی درخصوص اجرای محدودیت‌های تردد گفت: اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم ترافیک در محور‌هاست و اگر وضعیت ترافیکی عادی گزارش شود اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور از هموطنان درخواست کرد برای مطلع شدن از آخرین وضعیت جاده‌های کشور از سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۴ استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار