معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از خرید ۲۰۰ دوربین نظارتی و برنامه ریزی برای خرید ۱۷۰ دروبین ثبت تخلف با مشارکت بخش خصوصی جهت نصب در معابر شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 09 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن ارجمندی  با اشاره به نصب دو نوع دوربین در سطح شهر، گفت: برخی از دوربین ها نظارتی و جهت پایش تصویری هستند که این نوع دوربین ها با هماهنگی نیروی انتظامی و شورای تامین جاگذاری و نصب می‌شود.

ارجمندی با اشاره به خریداری 200 دوربین نظارتی، گفت: برای نصب این دوربین ها، 100 نقطه شهر تعیین شده که در هر نقطه دو دوربین نصب خواهد شد.

وی یادآور شد: برای خرید این دوربین ها 2.5 میلیارد تومان اعتبار صرف شده و تاکنون کار نصب 60 دوربین انجام شده است.

وی افزود: دسته دیگر دوربین‌ها نیز دوربین های ثبت تخلف هستند که انواع آن متفاوت بوده و هریک از آنها برای ثبت نوعی از تخلفات راهنمایی و رانندگی به کار می رود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای خرید و نصب 170 دوربین ثبت تخلف در معابر شهر، گفت: از این تعداد 40 تا 50 دوربین برای ثبت تخلف سرعت، 80 تا 90 دوربین برای ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز و خط عابر پیاده در تقاطع ها، 15 تا 20 دوربین برای ثبت تخلف ورود به محدوده طرح ترافیک و 15 تا 20 دوربین برای ثبت تخلف ورود به خط ویژه اتوبوس خریداری خواهد شد.

وی با اشاره به هزینه بالای خرید این دوربین ها، گفت: حداقل به 100 میلیارد تومان اعتبار برای خرید این دوربین ها نیاز است و در همین راستا پیگیر جذب سرمایه گذار بخش خصوصی هستیم.

وی با اعلام اینکه چندین سرمایه گذار در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند، اظهار کرد: درآمد آنها از محل سهم شهرداری از محل جرائم رانندگی خواهد بود که طی دوره سه تا پنج ساله برگشت سرمایه آنها انجام خواهد شد و پس از آن دوربین‌ها به شهرداری تعلق می گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار